Az Ön bevásárlókosara még üres.

Részösszeg: 0 Ft

Garancia és szerviz

Tisztelt Ügyfeleink!

Garanciális ügyek intézésével szervizpartnerünket, a Cobra Szerviz Kft-t bíztuk meg.

Kérjük tisztelt vásárlóinkat, hogy minden esetben - beleértve az átvételtől számított 72 órán belüli garanciális meghibásodásokat is - szervizpartnerünkkel vegyék fel a kapcsolatot, a készüléket az alábbi címre juttassák el, telephelyünkön a továbbiakban készüléket nem veszünk át:

Cobra Szerviz Kft


1141 Budapest,
Szugló utca 105.

http://www.cobraszerviz.hu/
lg@cobraszerviz.hu

Tel: 06 (1) 307 46 87 

Fülhallgatókra vonatkozó különleges feltételek:

A garancia a vásárlás napjától számított 12 hónapig érvényes. A garancia kizárólag a gyártási hibákra vonatkozik. Garanciális ügyintézéshez szükséges a termék vásárlását igazoló blokk, vagy számla.

A garancia vagy jótállás nem érvényesíthető:

– nem rendeltetésszerű használat pl.: beázás, kábel szakadás, kábel rongálás, felületi sérülés, csatlakozó kábel törés estén stb.
– nem forgalmazó által végzett javítás
– kopásból származó hibák esetén

Védd a termékedet és fejhallgatódat az erős napfénytől, ne hagyd gépkocsiban tűző napnak kitéve!

 

Jótállás, szavatosság, szerviz:

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet utasításai az irányadóak.
A 72 órás cseregaranciával élhet a vásárló, ha a rendeltetésszerű használatot a meghibásodás akadályozza, a kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli.
A Navidad Kft. által kibocsátott saját garanciával ellátott készülékek meghibásodása esetén, a garanciális javításokat minden esetben a 1141 Budapest, Szugló utca 105. szám alatti szerviz átvevőpontban (Cobra Szerviz Kft.) lehet érvényesíteni.

Egyéb esetekben a gyártó által kibocsátott garanciajegyen feltüntetett lista szerinti szakszervizekben lehet leadni a készüléket javításrta. A Navidad Kft. által kibocsátott garanciák esetén a garancia mellé csatolni kell az Európai garanciát is.

Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy televíziókészülékekre 
cégünk pixelgaranciát nem vállal! 

Autórádió esetén minden esetben szakszervizzel kell a készüléket beüzemelni, és a beüzemelő szerviznek be kell bélyegezni a garanciába a beüzemelés igazolására, ha ez elmarad nem áll módunkban a készüléket garanciában megjavítani, cserélni!
A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igényekre a 49/2003. (VII.30) GKM jogszabályban foglaltak az érvényesek.

Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, nálunk vásárolt készüléke meghibásodása esetén a következő eljárást követi cégünk:

A minőségi kifogás intézéséért a forgalmazó – tehát az a vállalkozás, amely a terméket közvetlenül a fogyasztó részére forgalmazza – a felelős.
Amennyiben a fogyasztó javítást szeretne, akkor fordulhat közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálathoz is, minden más esetben viszont a forgalmazóhoz kell fordulni. Természetesen javítás esetén is választhatja azt a fogyasztó, hogy a vásárlás helyszínére viszi vissza a terméket, ekkor a kereskedőnek kell továbbítania a terméket a szervizbe.

A jótállás alá tartozó fogyasztás cikkek közül a rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható termékeket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.

Amennyiben a termék garanciális jellegű hibában szenved, mind a futárszolgálat, mind a bevizsgálás díját, illetve a garanciális probléma elhárításának költségét cégünk vállalja.
Abban az esetben, ha a készülék hibája nem garanciális jellegű, tehát nem rendeltetésszerű használatból, fizikai sérülésből, a szükséges karbantartás elmulasztásából, illetve a vásárlóra terhelt bármiféle kötelezettség elmulasztásából ered, a felmerült költségek (szállítási, bevizsgálási, javítási díj) az ügyfelet terhelik.

10 kg-nál kisebb súlyú termék esetén az ügyfelet terheli a szállítás kötelezettsége.

A beérkezést követően munkatársunk továbbítja a készüléket bevizsgálásra a szakszervizbe.
Szervizünk logisztikai feladatokat lát el, azaz a garanciális ügyintézést beszállító partnereink intézik.
A megvásárolt készülékéhez Saját garancialevelet  mellékelünk.

Látható, egyértelmű sérülés esetén kollégánk megtagadhatja a termék átvételét és jogosult a garancia megvonására.
Ha a szakszerviz állapítja meg az árucikk nem garanciális hibáját, abban az esetben kollégánk tájékoztatja a vásárlót a javítás várható költségéről és annak időtartamáról.
Az ügyfél köteles megfizetni a cégünk által megelőlegezett szállítási költséget illetve bevizsgálási díjat, amennyiben a szakszerviz megállapítja, hogy a készülék hibája nem garanciális eredetű problémára vezethető vissza.

A javítások átlagos határideje 3 - 7 nap.  Ezen határidőt a szerviz igyekszik betartani, de a javításból eredő egyéb okok miatt a módosítás jogát fenntartja. A javítás elvégzéséről a szerviz a megrendelőt telefonon, SMS -ben, e-mail –ben vagy ajánlott levélben tájékoztatja. Amennyiben a készüléket az ügyfél az értesítés után 15 napon belül nem veszi át, a szerviz az ügyfelet újból megpróbálja értesíteni ajánlott levélben. A szerviz a bármilyen okból visszapostázott ajánlott levelet is sikeres értesítésnek könyveli el. Amennyiben a sikeres értesítés után az ügyfél a készüléket 15 napon belül nem veszi át, úgy a szerviz tárolási díjat számol fel. A tárolási költség naponta a készülék vételi árának 0,25%-a, de minimum 200 Ft/nap. Ha a tárolási költség és a javítási díj összege eléri a készülék vételi  árának 75% -át, a kereskedő jogosulttá válik a jogos igényének kielégítésére a tárolt készülék értékesítésének útján.

A Navidad Kft. előzetes bejelentés és indoklás nélkül módosíthatja a vásárlás feltételeit és szabályait. Minden módosítás a megjelenés időpontjában lép életbe.
A Navidad Kft. nem vonható felelőségre semmilyen külső vagy közvetlen hibáért, kárért (pl: üzemzavarból, információtovábbítási késedelemből adódó, vírusok okozta, vonal, vagy rendszerhibából adódó kár)

Népszerű gyártók

  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand