Gyakran ismételt kérdések

Mielőtt telefonon vagy e-mailban keresné fel ügyfélszolgálatunkat kérjük nézze meg, szerepel-e az alábbi kérdések közt az önnek kellő információ, így elkerülheti a várakozást és hamarabb megoldódhat a problémája, választ kaphat kérdésére. Amennyiben nem szerepel az alábbi kérdések közt az ön kérdése ügyfélszolgálatunk szíves rendelkezésére áll.

megrendeles

Van raktáron a termékből, amit szeretnék?

  • A termék adatlapján minden esetben fel van tüntetve. Ha azt az információt látja a termék képe mellett, hogy „raktáron” a termék raktáron van, ha azt az információt látja, hogy „rendelésre” akkor a termék jelenleg nincs raktáron, de be tudjuk szerezni.

Nincs raktáron a termékem, mikor érkezik meg?

  • A termékek átlagos beszerzési ideje 2-5 munkanap, ettől eltérő esetben a kollégáink felveszik a kapcsolatot önnel.

Kitől kaphatok technikai információt a termékről?

  • Ha technikai információra van szüksége egy termékkel kapcsolatban, telefonon vagy emailben tud érdeklődni, a kollégáink az üzletben is tudnak segítséget nyújtani.

Regisztrálnom kell, hogy tudjak rendelni?

  • Nem szükséges a regisztráció a rendelés leadásához, anélkül, vendégként is tud vásárolni.

Hogyan tudom módosítani vagy törölni a rendelésem?

  • A rendelés módosítására vagy törlésére addig van lehetőség, amíg át nem adjuk azt a futárszolgálatnak. Telefonon vagy emailben tudja jelezni a szándékát a munkatársainknak, akik segíteni fognak önnek.

Vásárolhatok személyesen az üzletben online rendelés leadása nélkül?

  • Igen, amennyiben van raktáron a termékből azt rendelés nélkül is megvásárolhatja, de minden esetben javasoljuk a rendelés leadását, mert ezzel biztosítja, hogy félre legyen téve a termék az ön részére, illetve, meggyorsítja az ügyintézés menetét

Meg tudom tekinteni a terméket a boltjukban vásárlás előtt?

  • A legtöbb termékünk nincs kiállítva az üzletünkben. Vásárlás előtt nem tudjuk kibontani a termékeket, mivel amennyiben mégsem kéri, bontott állapotban már nem értékesíthető, újként tovább.

Sikerült a megrendelésem? Nem kaptam visszaigazolást.

  • Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal és ők le fogják tudni ellenőrizni a rendszerben a rendelését. Amennyiben tudja a rendelési azonosítóját, készítse elő azt, így jelentősen meggyorsíthatja az ügyintézést.

Miért nem tudok raktáron lévő terméket házhozszállítással rendelni?

  • Néhány terméket, mint pl: étkészletek, nem tudunk házhozszállítással teljesíteni, mivel egyetlen futárcég sem tudja garantálni, hogy épségben kiszállítják. A termékek átvétele csak személyesen lehetséges a boltunkban.

Miért nem tudok raktáron lévő terméket csomagpontra rendelni?

  • Amennyiben raktáron lévő terméket nem tud csomagpontra rendelni, annak az oka valószínűleg, hogy a termék túl nagy méretű. A PickPack pontokon és FOXPOST automatákban is van egy meghatározott méret limit, aminél nagyobb termékeket nem tudnak szállítani.

Mennyire pontos az információ, hogy a termék raktáron van?

  • Az oldal termékadatlapján látható információ a termék raktári státuszáról mindig valós idejű információ.

Nem kaptam magyar nyelvű használati utasítást, mi a teendő?

  • A gyártók a saját oldalukon sok esetben közzéteszik a használati utasítást. Próbálja meg ellenőrizni ezt a gyártó honlapján vagy felvenni velük a kapcsolatot. Amennyiben ez nem sikerül, de szükség lenne a használati utasításra, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal.

Tudok alkatrészt rendelni egy termékhez?

  • A legtöbb termékhez nem forgalmazunk alkatrészeket, próbálja meg a gyártónál jelezni az igényét vagy esetleg szakszervizben.

fizetesszmalazas

Fizethetek kézpénzzel / bankkártyával a futárnál / boltban / csomagponton?

  • Házhozszállítás esetén, ha a DPD, GLS vagy a Kova Trans szállítja ki a csomagját, van lehetősége kézpénzzel és bankkártyával is fizetni.
    PickPack ponton történő átvétel esetén a fizetési módok lehetőségéről a PickPack weboldalán vagy az adott PickPack pontnál tud tájékozódni.
    FOXPOST automatáknál csak bankkártyás fizetésre van lehetőség.
    Személyes átvétel esetén kézpénzzel és bankkártyával is tud fizetni.

Mennyibe kerül a szállítás?

  • A termékek szállítási díja egyedi. A termék adatlapján a termék képe mellett minden esetben fel van tüntetve.

Több termék vásárlása esetén mennyibe kerül a szállítás?

  • Ha eltérő szállítási díjú termékeket rendel akkor a termékek közül legmagasabb szállítási díjjal rendelkező termékét kell kifizetnie, ennek összegét a kosárban fogja látni.

Kaptam emailt, hogy a számla elkészült, de nem találom a számlát.

  • Ez egy tájékoztató jellegű email a rendelése jelenlegi állapotáról, a számlát a csomagban fogja találni. Amennyiben az oldalunkon rendelt termékét közvetlenül a gyártó szállítja ki önnek, a számlát emailben küldjük utólag.

Nem találom a számlát / garancialevelet a csomagban, hol van?

  • A számlát es a garancialevelet minden esetben papírformában küldjük a csomagban. Ha belül nem találta meg azt, ellenőrizze a doboz külső részén is, néhány termék esetében oda rakjuk egy nejlon tasakba.
    Bizonyos termékek esetén nincs külön garanciajegy, a garancia érvényesítéséhez elegendő a számla.
    Amennyiben az oldalunkon rendelt termékét közvetlenül a gyártó szállítja ki önnek, a számlát emailben küldjük utólag.

Miért kell várnom a díjbekérő számlára? Hová utalhatok?

  • A díjbekérő számlát a munkatársaink küldik ki önnek ezért fordul elő, hogy kell várni rá egy kis ideig. A díjbekérő számlát néhány órán belül küldeni fogjuk.

Tudok számla nélkül vásárolni?

  • Nem. Minden esetben adunk számlát a vásárláshoz.

 

szallitasatvetel

Hol tart a csomagom?

  • A rendelés aktuális státuszáról mindig emailt küldünk. Ez után a kiszállító cégtől kapott emailben található információk alapján tudja ellenőrizni a csomagja hollétét a futárcég weboldalán.

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

  • Amennyiben a termék van raktáron, házhozszállítás esetén, ha egy általános méretű csomagot vár a kiszállítás 1-2 munkanap, nagyháztartási gép, egyedi méretű csomag vagy 49” feletti televízió esetén a szállítás 3-5 munkanap. Csomagpontra történő szállítás esetén 2-3 munkanap. Ha a terméke nincs raktáron, a rendeléstől számított 2-5 munkanapon belül beszerezzük azt.

Mikor vehetem át a terméket személyesen?

  • Amennyiben a termék raktáron van, azonnal átvehető. Ha nincs raktáron a termék, akkor rendeléstől számított 2-5 munkanapon belül beszerezzük azt és értesítjük önt, hogyha már átvehető.

Melyik futárszolgálat szállítja ki a termékemet?

  • Általános méretű csomag esetén választhatóan a DPD vagy a GLS futárszolgálat, speciális méretű csomag, pl: nagyháztartási gép esetén a Kova Trans szállítja ki a csomagot.

Kiszállítják külföldre a termékemet?

  • Igen, bizonyos termékek esetében, ennek a feltételeiről e-mailben tud érdeklődni.

Csak meghatározott időben tudom átvenni a csomagot. Tudok egyeztetni a futárral?

  • Ez a futárszolgálaton múlik, miután tőlük megkapta az értesítést érdemes velük felvenni a kapcsolatot telefonon és így egyeztetni.

Meddig van lehetőségem átvenni a csomagot, ha személyes átvétellel rendeltem?

  • Személyes átvétel esetén a csomagot 5 munkanapig tartjuk, de igény esetén ez az idő meghosszabbítható, ha emailben vagy telefonon jelzik ügyfélszolgálatunknak.

Késik a szállítás, mi a teendőm?

  • Ha már a futárszolgálattól megkapta az értesítést, akkor velük kell felvenni a kapcsolatot a problémával kapcsolatban, ha ezt még nem kapta meg, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

Átveheti egy hozzátartozóm / ismerősöm a terméket?

  • Igen, más, megbízott személy is át tudja venni a csomagot. PickPack pontos átvétel esetén a PickPack ponton kérhetnek személyi igazolványt.

 

garancia

Mi a visszaküldés menete?

  • Amennyiben van lehetősége, hozza be személyesen nyitvatartási időben.
    Amennyiben személyesen nem tudja behozni, küldje vissza postai úton vagy futárszolgálattal. Felhívjuk figyelmét, hogy utánvétes csomagot nem tudunk átvenni.

Hibás / hiányos terméket kaptam, mit csináljak?

  • Vegye fel a kapcsolatot minél hamarabb az ügyfelszolgálatunkkal, találni fogunk megoldást a problémára.

Hová vigyem a meghibásodott termékemet?

  • A termékhez tartozó garancialevélen fel van tüntetve, hogy a terméket meghibásodás esetén hová kell vinni. Vegye fel a kapcsolatot az itt található szervízpartnerrel. Néhány termék esetén előfordul, hogy nem található más szervízpartner a garancialevélen, ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

Tudok vásárolni plusz garanciát a termékemre?

  • Nem, erre nálunk nincs lehetőség.

Miért eltérő egy terméknél a garancia más eladóhoz képest?

  • Jogszabályok szerint tüntetjük fel minden terméknél a garanciát, vannak beszállítók, akik a jogszabályon felül is biztosítanak garanciát.

Mikor lesz kész a szervízbe leadott terméken?

  • A szervíznek hivatalosan 30 napja áll rendelkezésre, hogy a terméket megjavítsa, cserélje vagy jóváírja, de minden esetben igyekszünk a folyamatot meggyorsítani.

A meghibásodott terméket a szervízbe vagy az üzletükbe kell vinnem?

  • A termék garancialevelén található szervízbe kell küldeni a terméket. Néhány termék esetén ez nincs feltüntetve, akkor hozzánk kell azt visszaküldeni, a javítását mi fogjuk intézni.

Vissza küldhetem a terméket indoklás nélkül?

  • Magánszemélyként 14 napig van lehetőség a vásárlástól való elállásra, abban az esetben, ha a termék nem higiéniai termék és tovább értékesíthető állapotban van.

Mit tudok tenni, ha nem tetszik a termék, amit kaptam?

  • Internetes vásárlás esetén magánszemélyek, illetve azok a cégek, akiknek nem tartozik a tevékenységi köréhez a termék, tudnak élni a 14 napos elállási jogukkal. Ha ez idő alatt a terméket használatba is vették, vagy azon sérülések keletkeznek, csak érték csökkenten tudjuk visszavásárolni a terméket.
    Elállási jog érvényesítése esetén értékegyezéssel termékcserét is kérhet a pénzvisszafizetés helyett. Bliszteres és higiéniai termék esetén nem tud élni az elállás jogával, ha a termék már kipróbálásra került.