Mielőtt telefonon vagy e-mailban keresné fel ügyfélszolgálatunkat kérjük nézze meg, szerepel-e az alábbi kérdések közt az önnek kellő információ, így elkerülheti a várakozást és hamarabb megoldódhat a problémája, választ kaphat kérdésére. Amennyiben nem szerepel az alábbi kérdések közt az ön kérdése ügyfélszolgálatunk szíves rendelkezésére áll.
Van raktáron a termékből, amit szeretnék?
- A termék adatlapján minden esetben fel van tüntetve. Ha azt az információt látja a termék képe mellett, hogy „raktáron” a termék raktáron van, ha azt az információt látja, hogy „rendelésre” akkor a termék jelenleg nincs raktáron, de be tudjuk szerezni.
Nincs raktáron a termékem, mikor érkezik meg?
- A termékek átlagos beszerzési ideje 2-5 munkanap, ettől eltérő esetben a kollégáink felveszik a kapcsolatot önnel.
Kitől kaphatok technikai információt a termékről?
- Ha technikai információra van szüksége egy termékkel kapcsolatban, telefonon vagy emailben tud érdeklődni, a kollégáink az üzletben is tudnak segítséget nyújtani.
Regisztrálnom kell, hogy tudjak rendelni?
- Nem szükséges a regisztráció a rendelés leadásához, anélkül, vendégként is tud vásárolni.
Hogyan tudom módosítani vagy törölni a rendelésem?
- A rendelés módosítására vagy törlésére addig van lehetőség, amíg át nem adjuk azt a futárszolgálatnak. Telefonon vagy emailben tudja jelezni a szándékát a munkatársainknak, akik segíteni fognak önnek.
Vásárolhatok személyesen az üzletben online rendelés leadása nélkül?
- Igen, amennyiben van raktáron a termékből azt rendelés nélkül is megvásárolhatja, de minden esetben javasoljuk a rendelés leadását, mert ezzel biztosítja, hogy félre legyen téve a termék az ön részére, illetve, meggyorsítja az ügyintézés menetét
Meg tudom tekinteni a terméket a boltjukban vásárlás előtt?
- A legtöbb termékünk nincs kiállítva az üzletünkben. Vásárlás előtt nem tudjuk kibontani a termékeket, mivel amennyiben mégsem kéri, bontott állapotban már nem értékesíthető, újként tovább.
Sikerült a megrendelésem? Nem kaptam visszaigazolást.
- Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal és ők le fogják tudni ellenőrizni a rendszerben a rendelését. Amennyiben tudja a rendelési azonosítóját, készítse elő azt, így jelentősen meggyorsíthatja az ügyintézést.
Miért nem tudok raktáron lévő terméket házhozszállítással rendelni?
- Néhány terméket, mint pl: étkészletek, nem tudunk házhozszállítással teljesíteni, mivel egyetlen futárcég sem tudja garantálni, hogy épségben kiszállítják. A termékek átvétele csak személyesen lehetséges a boltunkban.
Miért nem tudok raktáron lévő terméket csomagpontra rendelni?
- Amennyiben raktáron lévő terméket nem tud csomagpontra rendelni, annak az oka valószínűleg, hogy a termék túl nagy méretű. A PickPack pontokon és FOXPOST automatákban is van egy meghatározott méret limit, aminél nagyobb termékeket nem tudnak szállítani.
Mennyire pontos az információ, hogy a termék raktáron van?
- Az oldal termékadatlapján látható információ a termék raktári státuszáról mindig valós idejű információ.
Nem kaptam magyar nyelvű használati utasítást, mi a teendő?
- A gyártók a saját oldalukon sok esetben közzéteszik a használati utasítást. Próbálja meg ellenőrizni ezt a gyártó honlapján vagy felvenni velük a kapcsolatot. Amennyiben ez nem sikerül, de szükség lenne a használati utasításra, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal.
Tudok alkatrészt rendelni egy termékhez?
- A legtöbb termékhez nem forgalmazunk alkatrészeket, próbálja meg a gyártónál jelezni az igényét vagy esetleg szakszervizben.
Fizethetek kézpénzzel / bankkártyával a futárnál / boltban / csomagponton?
- Házhozszállítás esetén, ha a DPD, GLS vagy a Kova Trans szállítja ki a csomagját, van lehetősége kézpénzzel és bankkártyával is fizetni.
PickPack ponton történő átvétel esetén a fizetési módok lehetőségéről a PickPack weboldalán vagy az adott PickPack pontnál tud tájékozódni.
FOXPOST automatáknál csak bankkártyás fizetésre van lehetőség.
Személyes átvétel esetén kézpénzzel és bankkártyával is tud fizetni.
Mennyibe kerül a szállítás?
- A termékek szállítási díja egyedi. A termék adatlapján a termék képe mellett minden esetben fel van tüntetve.
Több termék vásárlása esetén mennyibe kerül a szállítás?
- Ha eltérő szállítási díjú termékeket rendel akkor a termékek közül legmagasabb szállítási díjjal rendelkező termékét kell kifizetnie, ennek összegét a kosárban fogja látni.
Kaptam emailt, hogy a számla elkészült, de nem találom a számlát.
- Ez egy tájékoztató jellegű email a rendelése jelenlegi állapotáról, a számlát a csomagban fogja találni. Amennyiben az oldalunkon rendelt termékét közvetlenül a gyártó szállítja ki önnek, a számlát emailben küldjük utólag.
Nem találom a számlát / garancialevelet a csomagban, hol van?
- A számlát es a garancialevelet minden esetben papírformában küldjük a csomagban. Ha belül nem találta meg azt, ellenőrizze a doboz külső részén is, néhány termék esetében oda rakjuk egy nejlon tasakba.
Bizonyos termékek esetén nincs külön garanciajegy, a garancia érvényesítéséhez elegendő a számla.
Amennyiben az oldalunkon rendelt termékét közvetlenül a gyártó szállítja ki önnek, a számlát emailben küldjük utólag.
Miért kell várnom a díjbekérő számlára? Hová utalhatok?
- A díjbekérő számlát a munkatársaink küldik ki önnek ezért fordul elő, hogy kell várni rá egy kis ideig. A díjbekérő számlát néhány órán belül küldeni fogjuk.
Tudok számla nélkül vásárolni?
- Nem. Minden esetben adunk számlát a vásárláshoz.
Hol tart a csomagom?
- A rendelés aktuális státuszáról mindig emailt küldünk. Ez után a kiszállító cégtől kapott emailben található információk alapján tudja ellenőrizni a csomagja hollétét a futárcég weboldalán.
Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
- Amennyiben a termék van raktáron, házhozszállítás esetén, ha egy általános méretű csomagot vár a kiszállítás 1-2 munkanap, nagyháztartási gép, egyedi méretű csomag vagy 49” feletti televízió esetén a szállítás 3-5 munkanap. Csomagpontra történő szállítás esetén 2-3 munkanap. Ha a terméke nincs raktáron, a rendeléstől számított 2-5 munkanapon belül beszerezzük azt.
Mikor vehetem át a terméket személyesen?
- Amennyiben a termék raktáron van, azonnal átvehető. Ha nincs raktáron a termék, akkor rendeléstől számított 2-5 munkanapon belül beszerezzük azt és értesítjük önt, hogyha már átvehető.
Melyik futárszolgálat szállítja ki a termékemet?
- Általános méretű csomag esetén választhatóan a DPD vagy a GLS futárszolgálat, speciális méretű csomag, pl: nagyháztartási gép esetén a Kova Trans szállítja ki a csomagot.
Kiszállítják külföldre a termékemet?
- Igen, bizonyos termékek esetében, ennek a feltételeiről e-mailben tud érdeklődni.
Csak meghatározott időben tudom átvenni a csomagot. Tudok egyeztetni a futárral?
- Ez a futárszolgálaton múlik, miután tőlük megkapta az értesítést érdemes velük felvenni a kapcsolatot telefonon és így egyeztetni.
Meddig van lehetőségem átvenni a csomagot, ha személyes átvétellel rendeltem?
- Személyes átvétel esetén a csomagot 5 munkanapig tartjuk, de igény esetén ez az idő meghosszabbítható, ha emailben vagy telefonon jelzik ügyfélszolgálatunknak.
Késik a szállítás, mi a teendőm?
- Ha már a futárszolgálattól megkapta az értesítést, akkor velük kell felvenni a kapcsolatot a problémával kapcsolatban, ha ezt még nem kapta meg, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Átveheti egy hozzátartozóm / ismerősöm a terméket?
- Igen, más, megbízott személy is át tudja venni a csomagot. PickPack pontos átvétel esetén a PickPack ponton kérhetnek személyi igazolványt.
Mi a visszaküldés menete?
- Amennyiben van lehetősége, hozza be személyesen nyitvatartási időben.
Amennyiben személyesen nem tudja behozni, küldje vissza postai úton vagy futárszolgálattal. Felhívjuk figyelmét, hogy utánvétes csomagot nem tudunk átvenni.
Hibás / hiányos terméket kaptam, mit csináljak?
- Vegye fel a kapcsolatot minél hamarabb az ügyfelszolgálatunkkal, találni fogunk megoldást a problémára.
Hová vigyem a meghibásodott termékemet?
- A termékhez tartozó garancialevélen fel van tüntetve, hogy a terméket meghibásodás esetén hová kell vinni. Vegye fel a kapcsolatot az itt található szervízpartnerrel. Néhány termék esetén előfordul, hogy nem található más szervízpartner a garancialevélen, ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Tudok vásárolni plusz garanciát a termékemre?
- Nem, erre nálunk nincs lehetőség.
Miért eltérő egy terméknél a garancia más eladóhoz képest?
- Jogszabályok szerint tüntetjük fel minden terméknél a garanciát, vannak beszállítók, akik a jogszabályon felül is biztosítanak garanciát.
Mikor lesz kész a szervízbe leadott terméken?
- A szervíznek hivatalosan 30 napja áll rendelkezésre, hogy a terméket megjavítsa, cserélje vagy jóváírja, de minden esetben igyekszünk a folyamatot meggyorsítani.
A meghibásodott terméket a szervízbe vagy az üzletükbe kell vinnem?
- A termék garancialevelén található szervízbe kell küldeni a terméket. Néhány termék esetén ez nincs feltüntetve, akkor hozzánk kell azt visszaküldeni, a javítását mi fogjuk intézni.
Vissza küldhetem a terméket indoklás nélkül?
- Magánszemélyként 14 napig van lehetőség a vásárlástól való elállásra, abban az esetben, ha a termék nem higiéniai termék és tovább értékesíthető állapotban van.
Mit tudok tenni, ha nem tetszik a termék, amit kaptam?
- Internetes vásárlás esetén magánszemélyek, illetve azok a cégek, akiknek nem tartozik a tevékenységi köréhez a termék, tudnak élni a 14 napos elállási jogukkal. Ha ez idő alatt a terméket használatba is vették, vagy azon sérülések keletkeznek, csak érték csökkenten tudjuk visszavásárolni a terméket.
Elállási jog érvényesítése esetén értékegyezéssel termékcserét is kérhet a pénzvisszafizetés helyett. Bliszteres és higiéniai termék esetén nem tud élni az elállás jogával, ha a termék már kipróbálásra került.